JIMMY GIMME CHOO.

HYSTERIN ÄR ÖVER!
Kan ha varit den mest kraft krävande dagen på mycket mycket länge. En dag som bara bestod utav en lång väntan. Väntan på något gott ! Jag och Frida var utanför H&M på Kungsgatan ca klockan 07:00 imorse och butiken öppnade 10:00.  Vid denna tiden stod det mer eller mindre 40 personer före oss. Många påstår att det är ovärt att stå där så tidigt. MEN DET VAR DET INTE ! jag fick köpt allt jag ville ha och är just nu är jag den gladaste människan på planeten.
.
.
.
.
Detta var vad jag fick roffat åt mig.
Zebra väska- 799 kr
Stjärn väska- 799 kr
Skärp- 499 kr
armband- 299 kr
Zebra skor- 999 kr
Ganska prisvärda grejer, men tillsammans blir det dyrt som fan. Det var de Thailland pengarna det.
MEN DET VAR VÄRT VARTENDA ÖRE !
XOXO

Kommentarer
Postat av: rebecca

jävel! menhar du verkligen inga pengar till thailand nu? ska jag gå runt och shopppa själv då tycker du? :(

2009-11-15 @ 13:44:29
URL: http://champagne.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0