Insperation.



Cape tycker jag är sjukt snyggt har köpt mig en som kommer synas på mig i vår, plus annorlunda strumpbyxor också jätte fint och kan verkligen göra en hel outfit.

Dessa shortsen från bikbok är en sjukt snygg detalj som kommer hamna i min garderob inom kort, kan dessutom tänka mig att ha den under ett par jeansshorts så de bara sticker ut längst ner, jag älskar också att hon är barbent med ett par rejäla skor.

Luvan lite "slarvigt" på huvudet är helrätt för mig just nu tycker verkligen att det är sjukt snyggt, ett annat exempel är en grå hoddie, skinjacka över och luvan halvt på huvudet sjukt snyggt.

Denna tjejen har ju verkligen lyckats med sina kläder sjukt classic men endå jätte snyggt, älskar det hon har gjort med leopardstrumpor under skorna, plus att jag är ganska kär i dem skorna hon har på sig men tyvärr finns dom inte kvar.

Denna veckan hade jag tänkt skriva mycket om just insperation, förhoppningsvis ett inlägg om dagen.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0