Tid för tips

Transparenta plagg

Detta är något utav det jag tycker är och har varit snyggast i höst och hoppas att det håller kvar i vår. En transparent oversize tröja med en svart bandlös bh, magtröja, eller ett vanligt svart linne.
Jag tycker att på det sättet som huden lyser igenom tröjan är sjukt snyggt.
Stor tumme upp för detta plagg.



strumpbyxor med "mönster", transparenta byxor och höga strumpor tillsammans med skyhöga stövletter är sjukt snyggt. till detta kan man bära iprincip vad som helst en stor stickas tröja och bara se slapp på ett sjukt snyggt sätt.

Bustier, sjukt snyggt att ha som magtröja på sommaren till ett par höga levis shorts. På vintern är det snyggt att ha under exempelvis en ttransparent tröja eller en oversize tröja. Stort tummen upp för detta och kommer absolut ha minst en i min garderob senare i vår.



Att ha avklippta strumpbyxor under klänningar oversize tröjor har varit en stor favorit hög mig länge. Nåpgonting som kan göra denna outfit lite roligare är att man gör sönder strumpbyxorna.
TRASH IS THE NAME!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0