EMO TIME.

Idag har jag flyttat vilket är anledningen till att jag tänkte öppna mig lite speciellt idag, spännande spännande. Det är nämligen såhär att jag har bott i samma hus sedan jag föddes i princip och det är mitt underbara barndomshem, min uppväxt, alla mina minnen kommer där ifrån ni fattar betyder mycket. Jag har ju vetat länge att vi ska flytta och så men idag när jag bestämde mig för att nu smäller de och jag tog allt jag ägde och åkte till lägenheten för gott blev det mycket känslosamt. Men nu sitter jag här och trivs sjukt bra, + att jag älskar mitt nya rum litet men supermysigt. Lägger upp bilder påt imon.
var dock äckligt söt som liten!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0