Filosofiska rummet med Johanna,

Hade en tanke såhär på kvällskvisten att det finns så sjukt mycket smyg psykopater i vårt samhälle, Jag tror det är fler en man kan ana. Kanske låter som en konstig tanke men många människor gör "onda" med en avsikt att göra någon annan människas liv surt och bittert, Jag hade aldrig klarat av det på grund utav att jag har empati för andra människor. Jag diskuterade detta med någon som sa att det är många psykopater som är högt uppsatta chefer på grund av att de inte har någon emapti och kan därför styra och ställa med människor hur de vill. Jag tycker det är helt stört hur man kan tillåta ett samhälle att fungera så. Tummbs down för det asså
Som god natt så får ni se en bild på mig från förra veckan när jag har mina grymma strumpbyxor som jag även visade i ett tidigare inlägg.

Kommentarer
Postat av: mamajay

hej vill du ha en ny design?

2010-03-04 @ 11:04:30
URL: http://mamajay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0