...

Det är mycket som pågår just nu och därför är uppdateringen helt värdelös. Jag försöker ta mig tid att gära inlägg varje dag men tiden rinner mellan fingrarna på mig. Senaste tiden har varit ganska stressig och jobbig. Hela förra helgen var jag i malmö och var jätte sjuk, så just nu går jag på en antibiotikakur. I torsdags var det studenskiva på bryggan under bron med casanova tema. Personligen tycker jag att det blev succé. My min kära vännina från stockholm som jag träffade i Ghana var här och hela helgen har varit underbart rolig med liseberg, stan, bakfylla, filmslapp, vindrickade och dans! På Tisdag är det bal och det ser jag fram emot om det fina vädret bara kan komma tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0