Ska man komma tillbaka nu?


Nu ligger jag i min säng och myser i min tredrag tröja från hemsedal, helt amazing.
Min dåliga uppdatering är jag medveten om och jag är förvårnad att ni fortfarande hänger kvar. Min kära vän Anna har legat på mig i en vecka om att jag måste uppdatera för hon är inne tre gånger om dagen så Anna detta inlägget är helt och hållet din förtjänst!

Idag har jag varit och kollar fotboll med Oliver på O'learys MFF-IFK tråkigt nog vann IFK med 0-2 då vart inte ollie så happy men de kommer fler matcher så länge BK häcken spelar bra så är jag nöjd..

Jag har lite planer för bloggen framöver om de skulle vara något som intresserade folk, jag funderar på att göra lite smycken och börja sälja det här på bloggen. Vad tror ni om det?

natti natti jag kommer skriva imorgon jag lovar! XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0